Wednesday 8 August 2012

BILPROGRAM/AKTIVITI/PERIHALTARIKHSASARANTINDAKANCATATAN
1Pertandingan Penulisan 一个影响我最深刻的老师17.8.2012Murid Th1,2,3,4,5,6Guru BC27/8/2012 选出5位最佳,重新抄写在稿纸。
一,二年级》5-10个造句,3,4,5,6 年级》作文。28/8/2012-优胜者的佳作交到崇华。
2Catatan Memo Kerja Rumah Setiap Kelas Di Papan Kenyataan.Mulai 10.8.2012Semua Guru M.PelGB dan PK akan Pantau
3Post Mortem Percubaan UPSR9.8.2012Guru subjek UPSR Tahun 6Lapor kepada Guru Besar pada 16.8.2012, Rancangan/program pecutan akhir.
4P & P yang berkesan dalam bilik darjah sepanjang masaSemua guruSemua guruPencapaian keputusan peperiksaan menjadi indikator. Profesion guru.
5Resit9.8.2012-10.9.2012Pelajar Th.6Guru UPSR tahun 6Mengesan soalan yang tidak dapat dikuasai oleh pelajar, bincang bersama pelajar dan ujian diberi semula sehingga menguasai.
6Sukan PSKPP untuk semua guru/staf, guru/staf digalakkan menyertai pertandingan.Daftar mulai sekarang melalui GBsemua guru dan staf-rujuk kepada CSK apa jenis permainan
7Pemberian kerja rumah /Semakan buku latihan pelajar.Sepanjang MasaSemua PelajarSemua GuruLatihan yang Cukup dan sesuai, semakan segera, komen yang positif dan menggalakkan, tarikh semakan dan gred diberi.
8P & P berdasarkan Sukatan Pelajaransepanjang masasemua pelajarsemua guruMengajar tanpa berdasarkan kepada sukatan pelajaran tidak dibenarkan dan adalah melanggar tatasusila profesion guru.
9Pecutan Akhir menghadapi UPSR9.8.2012Murid Th. 6Guru Subjek UPSR Tahun 6Program dan pelaksaan yang tulus.
10Urusan disiplin pelajarsepanjang masasemua muridsemua guruBerdasarkan kepada tatacara dan panduan pengurusan disiplin. Guru sebagai teladan.
11Imej guru harus dijaga.sepanjang masasemua guruProfesion kita.
12Buat lebih daripada biasa jika keadaan mendesak. ( sense of urgency )Berdasarkan keperluansemua muridsemua guruluar waktu kerja.